Összes oldalmegjelenítés

2012. október 24., szerda

Egyedi nyaklánc készítés

Mostanában nagyon megtetszettek a hosszú láncon lógatott több kicsi vagy egy nagy medálok. Gondoltam hát egy nagyot és úgy döntöttem készítek saját, egyedi nyakláncot.





Elmentem hát kedvenc turkálómba ahol találtam régi öveket, amelyek csatjai lepke formák voltak. Mindössze 100 Ft-ba kerültek. A hosszú láncot pedig még a régi dolgaim között találtam. Így tehát összekombináltam őket. A végeredményt pedig most nézzétek meg.






Majd pedig rávetettem magam a régi karórákra is.
Otthon a pincében porosodtak már elég régóta ezek az igazán jobb sorsa érdemes kis drágák.
Ki is válogattam pár kisebb órát és láncra fűztem őket.




A régi óra fölé kötöttem egy kis fehér masnit a természetesebb hatás elérése érdekében. Nekem tetszik.




Az ezüst medál szívet még a nyáron vettem, de úgy gondoltam jobban mutat, ha rágyógyítok egy piros belsős órát, amúgy is piros bőrszíjon lóg. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...