Összes oldalmegjelenítés

2013. május 18., szombat

Indiai hangulat

Többek között az indai kultúra is érdekel.


http://www.diningguide.hu/_Images/bolt/000001076_india.jpg.jpg_biga.jpg


Pár éve ismerkedtem meg ezzel a kultúrával, akkor rendszeresen jártam ilyen éttermekbe is. (Maharaja, Taj Mahal) Mikor Cipruson voltam szuvenír gyanánt curry port vettem, de idehaza is vásároltam már kifejezetten indiai fűszerkeveréket.

Budán a Fény utcai piacnál Mammut alatt található indiai gyorsétteremben készültek a képek. Szeretem ezt a helyet mert jó időben ki lehet ülni ezekre a kényelmes kanapékra és jó hangulatban elfogyaszthatunk egy ebédet. A menü mellé pedig jár egy finom tea.

Legjobb indiai bolt itt Pesten a Szép kis India. Ebben a boltban nagyon sok érdekes árucikkre bukkanhat az ember. De számos más indiai bolt is található a körúton, illetve bevásárló központokban.

Füstölő illatok a hangulatért: Jázmintea, édes mandula, szantálfa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...