Összes oldalmegjelenítés

2013. október 1., kedd

Guba Ági Virágai

Van amikor az ember lányát egyszerűen odavonzza egy kirakat. Ez esetben egy virágbolt kirakata.



Bizony nem volt ez máshogy akkor sem, mikor is egyik este ezen virágboltra lettem figyelmes. Sétálgatva a Hegedűs Gyula utcán bár elég távolról pillantottam meg a boltot, mégis éreztem közelebb kell hozzá mennem. Nem is volt kétséges, hogy pár perccel később már ámulattal nézegettem a kirakat különböző apróságait, kis vintage dolgait.



Guba Ági Virágai a bolt neve és igazán mesébe illő (régi honlap). Olyan részletgazdagon van berendezve, hogy el se akartam hinni, hogy ilyen bolt egyáltalán létezik. Van ilyen bolt ma Budapesten? Igen van és ott álltam előtte. Sajnos épp zárva volt ahogy azt a kis fából készített táblácska mutatta.

Ajánlom, hogy látogassátok meg a boltot és leljétek örömötök benne.


Jó nézelődést és vásárlást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...