Összes oldalmegjelenítés

2019. január 6., vasárnap

Romantikus hangulatú tárolódobozka

Interneten böngészgetve találtam az alábbi romantikus stílusú dobozkát a Color of Romance facebokos oldalon. Meg kell mondani nagyon megtetszett. Beindította a fantáziám.


Régóta szerettem volna készíteni egy hasonló dobozt és anyagom is van hozzá elég szép számmal.

Neki is láttam az elkészítéséhez.

Hozzávalók:
Tacos doboz
fehér papírok
fehér anyag
csipkék
szalagok
gyöngyök
virágok
tűzőgép
papír ragasztó
ragasztópisztoly


Alapként egy használaton kívüli Tacos dobozt használtam. Kivágtam az oldalát, majd pedig körberagasztóztam fehér papírral, hogy az eredeti doboz színe ne üssön át a majd rákerülő fehér anyagon.



Ezután a tetejéhez tűzőgéppel körbe tűztem a fehér anyagot. Majd pedig az oldalán is végigvittem a fehér anyagot tűzőgéppel. 

A körbetűzés után az anyagot körben a dobozra ragasztottam.
Majd pedig elkezdtem használi a ragasztópisztolyt. Körbe a doboz tetejére és oldalára felragasztottam a csipkéket. Illetve egy szép virágot.


Később eszembe jutott, hogy az anyag alá tehettem volna vékony filc réteget ezzel puhává téve a doboz tetejét. Na majd legközelebb. Ugyanis tervezek egy hasonló dobozt készíteni halványkék vagy levendula színben. Tehát most ez a prototípus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...