Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 30., vasárnap

Bolhapiaci barangolás


Végre nem volt semmi egyéb más programom, így ismét kilátogathattam a "bajcsi" bolhapiacra. Lássuk milyen kincsekre bukkantam.

A szinte barokkosnak mondható ékszer tartó első pillantásra belopta magát a szívembe. Hozzá vettem még egy antiknak mondott láncot is kis szíves kulcs medállal.

 

 
 Újabb kis edény került a gyűjteményembe és a már régóta vágyott kolompot is beszereztem végre, mely nemsoká a kerti tavam fogja díszíteni.


Újabb darab magyar gyártású Gránit porcelánnal gazdagodott a gyűjteményem. Egy ilyen kis szíves köves kulcsos medált mindig is szerettem volna. A pálinkás üveget pedig apukámnak fogom odaadni karácsonyra.

Ha pedig valakit érdekel a bolhapiac a facebookon megtaláljátok.

 Terézvárosi bolhapiac

Kellemes kincskeresést kívánok! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...