Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 30., vasárnap

Romantikus esküvő




A hétvégén Kitti és Gergő esküvőjére voltam hivatalos, ahova testvérem hívott el. Mondanom se kell, hogy utolsó pillanatban szólt pénteken, hogy másnap Szegedre kellene mennem. :)
Mindezt leszámítva nagyon jól éreztem magam és az esküvő is tökéletesen sikerült.



Nagyon ötletesre sikerült a jókívánság fácska. A fa ágakra üzenetekkel ellátott apró kis kártyákat akaszthattak a vendégek. A még pluszban az ágakra akasztott kis üveg kristályok igazi romantikus hangulatot kölcsönöztek az egyszerű ágaknak.
Elhatároztam, hogy ilyet ha lesz lakásom fogok készíteni és minden vendégemet arra fogok kérni, hogy írjon valami szépet a kártyákra.


A fellógatott levendula csokor és a kis teamécsesek is hozzájárultak a romantikus hangulat fokozásához.





Az őszi hangulatot idézte a befőttes üvegbe zárt sok szép gesztenye termés. A vintage hangulatról pedig a régi írógép és a csatos üvegek gondoskodtak.

én kaptam el, akkor ez most azt jelenti? :)
menyasszonytánc adománygyűjtő kosárka

gyümölcstál
boríték gyűjtő dobozka
őt most nem használták

A szerelmespár díszes mézeskalács szíveket adott emlékül a vendégeknek






Kitti és Gergő sok boldogságot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...