Összes oldalmegjelenítés

2013. március 9., szombat

Teázás

http://m.cdn.blog.hu/te/teakalandjaim/image/Liu%20Tong_kinai_tea.jpg



Teázni sokféleképp lehet. Nekem most leginkább a kínai teázás tetszik, mióta részt vettem, a Millenárison megrendezett Holdújéven.

Vettem is pár finom teafüvet a Darlington teaboltban és egy teázós készletet is az interneten.


http://farm7.static.flickr.com/6183/6136127594_a99a601a87.jpg
a kép csupán illusztráció :)
Ez után pedig áthívtam barátnőm, füstölőt gyújtottunk és teáztunk. De tervezek teadélutánt is majd amikor barátokkal összeülünk és teázgatunk.




Otthon ismét kicsit DIY-kedtem.

Ugyanis épp volt készleten két szép régi teafőző.
Megláttam bennük a lehetőséget és nem menekülhettek a felújítástól.

A festéshez matt fekete színű autó spray-t használtam.


(ilyenek voltak)


Ilyenek lettek:



Jól passzol a nádból saját kezűleg készített teafűtartóm:


Amúgy nagyon szeretem a citromfű teát is. Otthon nálunk a fűszerkertben szép számmal megtalálható ez a finom illatú növény. Így mindig ha hazamegyek, friss citromfű teát ihatok. A citromfű amúgy nyugtató hatással van a szervezetre.

Szeretek kiülni egy szép nyári napon a hintaágyra, egy jó magazin és egy kis citromfű tea kíséretében. Szinte újászületek tőle.



A citromfű sokrétű hatással bír a szervezetre, így például rossz közérzet, gyomor-és bélpanaszok esetén, epe-vagy májbántalmaknál, szívpanaszoknál, menstruáció alatt is segít. Alkalmazzák fejfájás, álmatlanság, alvászavarok és étvágytalanság esetén. Külsőleg ajakherpesz-vírus által okozott tünetek enyhítésére is alkalmas. Megfázás, influenza esetén izzasztásra használható. 


Citromfű tea elkészítése
: 1 csésze forró vízbe helyezzünk 1 púpozott teáskanálnyi citromfű levelet, majd 10 perc után szűrjük le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...