Összes oldalmegjelenítés

2013. november 15., péntek

Régi komódból új tálaló



Nemrég kaptunk ezt a szép régi sötét barna komódot és mivel nem szerettem volna, hogy tüzelőként végezze a tél során úgy döntöttem kisebb átalakítással meghosszabbítom az életét.



Mivel volt otthon fehér festék így neki is álltam és lefestettem a külsejét három soron fehérrel. A belsejét hagytam sötét barnán, ami így nagyon szép kontrasztot ad.



Még régről voltak nekem szép ajtópántjaim és egy ajtó gombom, gondoltam egyszer biztos még fel fogom használni. Nos ez az idő most jött el.




Íme a végeredmény:



A fiókban elférnek a terítők, a polcokra, cipőket pakolhatunk, a tetején pedig jól mutat egy szép terítő virággal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...