Összes oldalmegjelenítés

2013. december 9., hétfő

Adventi kreatívkodásaim

Eljött ez évben is az Advent.

Az első adventi vasárnap ellátogattunk az újpesti vásárba, Mikulás napján pedig a 14. alkalommal megrendezésre kerülő Vörösmarty téri forgatagba is beettük magunkat.



A vásár nem sokban különbözik a tavalyitól. Az adventi koszorú most is a Gerbeaud ház elé került bár most mintha kissé az útba tették volna. A fákon a gömb fények és a jégcsapok is a tavalyiak. A fenyőfára viszont nem került égősor.

A karácsonyi bögrék idén három mintával fehér alapon fehér illetve fehér alapon piros mintásak. Évszám sajnos nem került a bögrékre.



Az adventi készülődésből most sem szerettem volna kimaradni, bár túl sokat most nem vagyok otthon az adventi időszakban.

Készítettem adventi kalendáriumot, képeslapokat, dió mécseseket.




Kiégett villanykörtékből készítettem téli emberkéket és már nem használt piros kesztyűből kerültek a fejükre sapik és a nyakukba sálak. A villanykörtéket fehér festékkel lefestettem és fekete tussal arcot és gombokat rajzoltam rájuk.



 Az "új" komódra is tettem pár dekorációt.













Befőttes üveget megtöltöttem tobozzal, az üveg kancsót teletettem dióval - amiből a régi kuglófsütőbe is jutott - a közepébe pedig egy zöld gyertyát tettem. Illetve lefényképeztem a karácsonyi dísz tárolóimat, melyeket még évekkel ezelőtt készítettem. A cipős dobozokat régi karácsonyi csomagolópapírral vontam be.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...