Összes oldalmegjelenítés

2012. május 7., hétfő

Antik holmik

Mikor elköltöztünk Lajosmizséről, sajnos nagyon sok régi bútort hagytunk a régi házban, mondván hogy azért költözünk új házba, hogy ott minden új legyen.

Nem is gondoltam hogy felnőtt koromban mennyire fognak ezek a tárgyak, bútorok hiányozni. Van hogy sokszor azt álmodom, hogy még a régi házban vagyok. Szerencsére két öreg szekrényt és éjjeli szekrényt megmentettünk.

Viszont a hatalmas fa ebédlőasztal, régi székek, almárium, fésülködő asztal, beépített szekrény, tűzhely, olajkályha, kovácsoltvas varrógép láb, "trónszék", régi sajtár, újságok, teatartó, gombgyűjtemény ezek mind csupán az emlékeimben élnek tovább.




A hétvégén kicsit kipakoltam a pincét igazi bolhapiac hangulat lett :)




















A Thonet széket én mentettem meg a tűzbe kerüléstől. Elég meleg helyzet volt.






régi kanna lefestettem ezüst színre




régi láda új élete tárolóként












antik lámpa felújítás előtt


felújítás előtt
kulcs formájú kulcs tartó


Itt Pesten minden szombaton több helyen is rendeznek kirakodó vásárt.

A legnépszerűbb ami a Pecsánál van, illetve az Ecseri, de van egy a Bajcsy-n is (nekem ez a kedvencem mert a városközpontban van).  Az az igazán nekem való.

Illetve van még a Bazár bizi
Rengeteg dolgot árulnak bár ott jártamkor nem fogott meg semmi sem. De elég sok olyan tárgyuk volt, ami nekünk is megvan otthon.


Sőt egyszer már Ausztriában is belefutottam bazárba. Vettem is gyorsan egy szép barna küblit és egy Viennás rövid italos poharat. Herendi porcelánt is árultak, de sajnos azt ott hagytam, azóta is bánom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...