Összes oldalmegjelenítés

2012. május 13., vasárnap

Kreatívkodások

Vastag cérnából készített kis kosárkák:


A vastag cérnát körbe körbe tekerve egy vékonyabb cérnával összevarrva alakítottam ki a kosarakat, melyekre tetőt is varrtam.

Nyári emlékek:












Az első képet használt dobozból készítettem, X-ben kivágtam szikével az egyik oldalát, majd behajtottam és beragasztottam így teret nyertem a tárgyaknak. Lefestettem kék festékkel és kagylókat ragasztottam kívülre, illetve belülre. Száraz virágot is ragasztottam bele.

A másik képhez négy darab fát használtam, melyet lakkal festettem le és balatoni kagylókkal díszítettem.

Díszített kövek levélnehezéknek:

Az első képen egy kerámia golyó szerepel, melyre kicsi köveket ragasztottam fehér ragasztóval.

A másik képen már igazi kő van, melyet először teljesen befújtam ezüst szóróspray-el, majd még szórtam rá egy kis kék festéket.


Festett üvegcsék:
Indiai motívumos tárgyak:



Márványos golyó




Tároló dobozkát egy kiürült krémes dobozból készítettem. Festéknek üvegfestéket használtam és csillogó flittereket ragasztottam a tetejére.

A márványos golyó márványozási technikával készült. :) Ugyan ki gondolta volna. Ezt a technikát nagyon szeretem mert igazán különleges mintákat nyerhetünk vele. A kiválasztott egy, vagy két vagy több olajfestéket egy nagy vízzel teli tálba csurgatjuk. Majd egy bottal akár el is oszlathatjuk a színeket. Majd belehelyezzük a festésre szavazott tárgyat. Miután megkaptuk a kívánt színt, kivesszük és száradásig nem nyúlunk hozzá. Amúgy a golyó egy deo golyó. :)


A tükör szélét a cipős dobozokban megtalálható zacskók tartalmával vontam be ragasztó segítségével





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...