Összes oldalmegjelenítés

2012. május 10., csütörtök

A WAMP

2006-óta minden hónapban egy hétvégén a Millenárist népi iparművészek veszik birtokukba.
Ha valami igazán egyedire vágysz itt a helyed. Itt tényleg minden kézzel készült és szinte semmiből sem találni két egyformát.
Egyedi tervezésű ruhák, ékszerek, játékok, textil termékek sokasága szélesíti a palettát.
A belépés ingyenes és biztosan találni olyan terméket, aminek lehetetlen ellenállni. De miért is tennénk?
Én személy szerint nagyon szeretek kijárni, mert nagyon sok jó ötlet van, amit meglátva otthon akár én is el tudom készíteni.

Múltkor egyedi szappant lehetett gyúrni az egyik standnál. Különféle illatú (rózsa, citrom, hibiszkus) gyúrható állagú szappanok közül lehetett választani, azt pedig hogy milyen formára gyúrjuk csupán a fantáziánk szabhatott határt.

Én egy hibiszkusz illatú anyagot választottam és egy szivet gyúrtam belőle. Mikor pedig elkészültem a formára alakítással, díszítésként szárított citromkarikát fűztem rá. Ez a szappan azóta a fürdőszobát díszíti és igazán egyedi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...