Összes oldalmegjelenítés

2012. május 11., péntek

Karácsony 2011

Úgy döntöttem tavaly karácsonykor, hogy hagyományos leginkább kézzel készült díszekkel díszítem fel a fenyőfát. Össze is gyűjtöttem a már meglévő horgolásokat, festett diókat, fából készült díszeket. De mind ez kevésnek bizonyult.











Az adventi koszorú és a kopogtató, melyeket én állítottam össze:









Találtam két régi karácsonyi képeslapot is. Egyik otthonról, másik netről:













 Minden évben az Iparművészeti Múzeumban karácsonyi vásárt tartanak
A standokon fiatal iparművészek kínálták portékáikat.


 A Vörösmarty téren is kíváncsian keresgettem a kézzel készült díszek bódéját. És meg is találtam. :)


Adventi kalendárium:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...