Összes oldalmegjelenítés

2012. május 6., vasárnap

Ezennel elkezdem

Sziasztok!

Ebben a blogban szeretném megosztani veletek a kreatívkodásaim. :)
Úgy érzem most jött el az idő, hogy leírjam és megosszam azokkal, akik szintén hozzám hasonlóan szeretnek ügyeskedni, maguk létrehozni kisebb-nagyobb dolgokat.
De ezt a blogot magamnak is írom, mert itt szeretnék összegyűjteni minden olyan hasznos információt, linket, helyet ahonnan még több ötletet meríthetek.
Az alkotás öröme mindig is valami különös érzéssel töltött el már gyerekkoromtól kezdve.
Legelőször a gyöngyfűzéssel találkoztam és mondták hogy nyugodtan vihetünk haza a gyöngyökből és én vittem. Szerintem itt kezdődhetett.
Később szinte mindent kipróbáltam nemezelés, agyagozás, kosárfonás, tűzzománc, hímzés, varrás.
Mindegyik nagyon tetszett és örültem hogy különböző anyagokból hogyan születik valami új.
Elkezdtem nyitott szemmel járni és gyűjteni mindent amiben láttam valamit, amiről úgy gondoltam jó lesz még valamire.
Így születtek évről-évre a különféle alkotásaim. Ezeket leginkább a magam örömére készítettem, de volt hogy családtagjaimat, barátnőimet is megleptem egy-két kézzel készült ajándékkal.
Akkor még internet hiányában elkezdtem gyűjteni az újságkivágásokat, melyeket gondosan mappába fűztem. Ezek még most is megvannak.
Mostanában már nagyon könnyű a helyzetem, ha érdekel valami csupán beírom a netre és már ki is ad nem egy ötletet.
Így bukkantam rá többek között sok nagyon szép munkára és van is hogy rendelek a készítőktől.
De ötleteket szinte bárhonnan lehet gyűjteni, ha valaki szemfüles. Kiállításokról, virágboltokból, kreatív hobbik is szép számmal vannak. Van, hogy vásárolok is, mert ezeknek a dolgoknak egyszerűen nem lehet ellenállni.


Légy kreatív! Ne érd be azzal, hogy mindent készen kapsz. Az alkotás öröm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...