Összes oldalmegjelenítés

2012. május 8., kedd

Turkálók

Imádom a turikat. Nem gondoltam, hogy ezt valaha is leírom. :) Régen még szégyelltem bemenni ilyen helyekre. Bár azóta biztos sokat is változtak. A ruhákat sokszor nem kell már túrni, mert vállfán vannak.


Sok kidobott árva mackót is mentettem már ki ezekről a helyekről. Jó minőségű macit leginkább a H betűs turikban találtam eddig.

Itt Pesten már nagyon sok turiban jártam.Volt ahol indiai ruhákat is találtam, gyorsan vettem is belőlük. Volt ahol farsangra találtam jelmezhez valót. Van olyan turi is ami kifejezetten drága, hihetetlen.

De leginkább olyan textileket keresek, melyekből varrhatok szíveket. :) De szeretnék majd mást is, pl lepkét.



Legnagyobb turkáló a Háda. Pesten sok helyen megtalálhatóak.
Nagyvárad téri HÁDA. Nagyvárad téri metrónál van egy hentes bolt a lépcsővel szemben. Azon az oldalon végig kell menni a klinikák felé. Kb két utca.



Szerintem a legjobb dolgokat a Renoválásban lehet megtalálni. Ez a bolt a Blaha Lujza térnél a Dob utca elején található.

Múltkor pl egy ilyen csipke ruhát sikerült turni 290 Ft-ért.

Ajánlom figyelmetekbe az alábbi fórumot, ahol sokan megosztják tapasztalataikat a turkálókról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...